ILMOITTAUTUMINEN

Kotkan Telinevoimistelijoiden ilmoittautuminen on sähköisessä Jäsentieto ohjelmassa

KOTEVO:n jäsenrekisteriin pääset TÄSTÄ!

OHJEET ILMOITTAUTUMISEEN

UUDET VOIMISTELIJAT

1. Rekisteröidy seuramme jäsenrekisteriin täällä. Valitse vasemmasta laidasta "Rekisteröityminen" ja täytä aukeava lomake HUOLTAJAN tiedoilla. Lopuksi klikkaa "Rekisteröidy".

2. Rekistöröitymisen jälkeen käyttäjätunnus ja salasana näkyvät ruudulla. Lisäksi ne lähetetään automaattisesti sähköpostiosoitteeseen, joka on ilmoitettu rekisteröitymisen yhteydessä. Säilytä kirjautumistiedot sillä tarvitset niitä myöhemminkin.

HUOM! Mikäli aiot ilmoittaa ryhmiin useamman lapsen kuin yhden ja/tai lapsien lisäksi aiot ilmoittautua myös itse johonkin ryhmään, rekisteröidy käyttäjäksi omilla tiedoillasi. Rekisteröidyttyäsi voit lisätä lapsesi käyttäjäsi alaisuuten "alikäyttäjiksi". Tämä onnistuu sisäänkirjautumisen jälkeen Omat tiedot -sivulta kohdasta "Rekisteröi uusi käyttäjä alaisuuteesi". Näin voit hoitaa kaikki perheen ilmoittautumiset yhdellä rekisteröinnillä/sisäänkirjautumisella ja saat käyttöösi sisar-/ perhealennukset.

3. Kirjaudu sisään.

4. Kirjauduttuasi sisään, sinulle aukeaa tarkemmat ohjeet ryhmiin ilmoittutumiseen.

HUOM! Ilmoittautumisessa näkyvät vain ne ryhmät, joihin kyseinen voimistelija voi ikänsä puolesta ilmoittautua.

HUOM! Kilpa- tai kultaryhmiin voivat ilmoittautua vain ryhmiin valitut voimistelijat. RYhmiä täydennetään vuosittain testitreenien kautta jotka järjestetään elokuussa ennen syyskauden alkua.

5. Ilmoittaudu ryhmään siirtymällä vasemmasta laidasta sivulle ”ilmoittautuminen”. Valitse valikosta oikea ryhmä ja paina "ilmoittaudu".

Kun alaisuudessasi on yksi tai useampi henkilö on Ilmoittautuminen -sivulta valittava ensin pudotusvalikosta henkilö kenet haluat ilmoittaa. Tämän jälkeen valitun henkilön voi ilmoittaa hänelle sopivaan ryhmään.

6. Valittuasi oikean ryhmän, jatka ilmoittautumista painamalla sivun alalaidasta "Jatka vaiheeseen 2: Maksujen hyväksyminen".

7. Aukeavalla sivulla näet valitsemasi ryhmän sekä hinnan valitulle kaudelle (syys-, kevät- tai kesäkausi). Myös mahdolliset sisar-/perhealennukset tulevat näkyviin automaattisesti ilmoittaessasi monta henkilöä samalta pääkäyttäjältä.Tarkista että olet valinnut oikean ryhmän. Tämän jälkeen paina alalaidasta "Hyväksy ja jatka vaiheeseen 3: Laskun tulostus ja maksu".

8. Järjestelmä luo sinulle automaattisesti laskun valitusta ryhmästä.

9. Vahvista ilmoittautumisesi valitsemalla alalaidasta "Päätä ilmoittautuminen".

HUOM! Mikäli olet ilmoittautunut jonotuspaikalle, sinut siirretään varsinaiseen ryhmään heti, kun ryhmässä on tilaa. Ryhmästä paikan saaneille tulee sähköpostitse vahvistus ryhmään ilmoittautumisesta ja lasku.

AIKAISEMMIN SEURASSAMME VOIMISTELLEET

1. Kirjaudu sisään seuran jäsenrekisteriin tästä.

2. Tarkista voimistelijan tiedot vasemman laidan Omat tiedot -sivulta ennen ilmoittautumista ja korjaa mikäli niihin on tullut muutoksia tai ne ovat puutteelliset. Lisääthän myös vanhempien nimen/nimet ja puhelinnumerot Lisätiedot- kohtaan jos ne puuttuvat.

3. Kirjauduttuasi sisään, sinulle aukeaa tarkemmat ohjeet ryhmiin ilmoittautumiseen.

HUOM! Kilpa-, kulta- ja taitoryhmiin voivat ilmoittautua vain ryhmiin valitut voimistelijat.

4. Ilmoittaudu ryhmään siirtymällä vasemmasta laidasta sivulle ”ilmoittautuminen”. Valitse valikosta oikea ryhmä ja paina "ilmoittaudu".

5. Valittuasi oikean ryhmän, jatka ilmoittautumista painamalla sivun alalaidasta "Jatka vaiheeseen 2: Maksujen hyväksyminen".

6. Aukeavalla sivulla näet valitsemasi ryhmän sekä hinnan valitulle kaudelle (syys-, kevät- tai kesäkausi). Tarkista että olet valinnut oikean ryhmän. Tämän jälkeen paina alalaidasta "Hyväksy ja jatka vaiheeseen 3: Laskun tulostus ja maksu".

7. Järjestelmä luo sinulle automaattisesti laskun valitusta ryhmästä.

8. Vahvista ilmoittautumisesi valitsemalla alalaidasta "Päätä ilmoittautuminen".